Lördagen som inte känts som en lördag.

Publicerat » 2010-09-25 20:34:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Klev upp vid 06:00 i morse och det va jobbigt att se Mikaela ligga brevid och sova. Ville bara ligga kvar och mysa med henne  Mikaela sov i Christoffers sängför att han inte var hemma, och när han kom hem slängde jag ut honom på soffan när han kom hem, han festade från fredag till lördag natt. Och han väckte mig fast han lovat att inte göra det så jag blev sur, och aa för de som vet är det inte alltid lätt att väcka mig eller hålla mig uppe om jag inte själv vill.

Det va riktigt jobbigt att se han sova han med, fast han fick jag ju väcka så han kunde gå in till Mikaela 

När jag kom hem från jobbet idag blev de att göra sig i ordning för kalas, 45års kalas till och med  hah. Min morbror fyller år i morgon men han hade kalaset idag. Va där i typ tre timmar sen va Micki helt slut så vi gick hem och fick göra i ordning henne för sängen. Nu sover hon och jag ska krypa ner i sängen med Stoffe och kolla på film<3

Upp vid 06:00 i morgon igen, jobb...fast som bara till 12:00 så det är rätt okej.

Puss på en rolig kväll iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥