Måndag, och första dagen på praktiken.

Publicerat » 2010-09-13 19:40:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Vaknade vid 6 av att mobilalarmet ringde och jag hade ingen lust att gå ur sängen. Förkyld som ett ass och förresten det är hela familjen  Inte kul.

Började vid 7 men innan de va jag tvungen att väcka Stoffe som sov som en stock, så blev bara att väcka han. Slutade klockan 14, och ja, första dagen var helt okej  efter jag slutat va det dags att hämta Mikaela från förskolan, när vi kom hem drog vi till min mormor och morfar, alltså Mickis gammel mormor och gammel morfar  Fick lite fika och satt och pratade lite skit :) hih

Efter en timme där va det dags att gå hem och fundera på vad vi skulle äta för något. När vi kom på vad vi ville ha, blev de att laga mat och efter maten blev de tven och mys i soffan  Underbart! Råkade somna lite med, men det va bara skönt!

Nu har jag precis fått Mikaela i sängen, hon va lite svår idag ;) Men nu sover hon, och jag funderar på detsamma. Eller om jag ska ta och dra igång en film och gosa ner mig i soffan eller sängen, men jag somnar väl mitt i filmen  Fast det gör ju inget, men gud va jag saknar Stoffe nu med. Han jobbar kväll, han börjar vid 15:15 och slutar vid 00:00.

Vi går ju jämt till sängs tillsammans, och jag har inte sätt han på hela dagen, eller jo i morse men då väckte jag ju honom bara.

Och så blir jag tokig, för är så otroligt sugen på en apelsin och vi har inga hemma, va jobbigt allt är utan Stoffe.

Btw, gick in i vecka 17 idag<3

Och idag är det bara 2 veckor kvar till ul :)

Älskar min älsklingar 

Pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥