Torsdag :)

Publicerat » 2010-09-23 20:17:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Idag var min ända lediga dag denna veckan och nu har den gått. Mikaela och jag hade en sovmorgon till halv 10, mys. När vi vaknade blev det att dra sig lite i sängen sen blev det frukost och påklädning 

När vi va klara blev det min mormor och morfar nästa, skulle hjälpa mormor med maten idag i och med att jag beställt den  haha.

Matilda ringde mitt i allt med, men de är alltid lika trevligt att prata med henne <3 Efter att jag hjälpt mormor klart och pratat klart med Matilda blev de hem och plugga. Hade ett prov jag låg efter med så gjorde de idag, men vet inte hur det gick, men det kändes bra iallafall! Efter pluggandet blev det att gå till mormor och morfar för att äta och efter maten fick Micki stanna där ett tag för att jag skulle till skolan och göra provet 

Hon va där i en timme ungefär sen kom pappa Christoffer hem från jobbet, och mormor bjöd han på mat också. Sen kom jag hem och vi gick till till oss för att vänta på att min mammas gubbe skulle komma hem från jobbet för han hade våran bilbarnstol i hans bil.

Kan tror att detta låter konstigt, men jag kan förklara 

Efter olyckan med skoda blev de ju att skaffa ny bil för oss, och vi fick ta det bästa vi kunde få tag på i och med att vi använder bilen dagligen. Så vi köpte en gammal volvo 940, som tyvärr kopplingen va kass på. Så igår körde Christoffer och Mikaela den till verkstaden och hem åkte de med min mammas gubbe så glömde de att ta ut bilbarnstolen, så den har varit i hans bil hela dagen. När han kom hem tog vi ur den och in i min morfars bil som vi lånade nu i kväll för att åka och handla lite  Nu är ni med va? hih..

Som jag sa igår hade jag lite mer att skriva idag, och nu har jag gjort det!

Nu i kväll har jag vilat huvudet för jag har haft och har en sån otroligt roligt huvudvärk, det spränger i hela huvudet  Men just nu är de lite bättre. Ska snart in i badet med, ska bli skönt!

Annars jodå, bara bra, det sparkas i magen och allt är prima med alla. Alla börjar bli friska och de är ju skönt. Idag är de en vecka kvar till vårat andra ul och guh va nyfiken jag är på vad som finns i magen, om de är en pojke eller flicka alltså 

Ha de bra, puussss


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥