Bilder från juli månad, då vi inte hade internet

Publicerat » 2011-08-10 00:17:43 Kategori » Allmänt Direktlänk
Bilder från juli månad, då vi inte hade internet. Och några bilder från juni :)

Midsommarafton

Plockade smultron och satte de på ett strå :)

Bilen som tar oss dit vi vill!


Så söt va Neo på midsommarafton!                         Mikaela fick rida för första gången :)

Det syns inte på bilden, man va stolt hon var! :)

Den 25/6-2011

Christoffer och jag gottade till tillvaron lite i allt flyttstök.

28/6-2011

Neo tidigt på morgon och ser en aning förskräckt ut.

Den 30/6-2011



Den 3/7-2011, första morgonen i huset.


Äter frukost i vardagsrummet. Detta händer inte ofta! :D

Neo i sin babysitter.

Den 4/7-2011

Neo somnade i sin body kvällen innan, så jag ville inte väcka han och byta till pyjamas. Här sover han gott på den tidiga morgonen.



Vi spelade ? Vad det nu heter, står helt still i mitt huvud just nu!


Här smakar Neo på potatismos, det är första gången han smakar något annat än bröstmjölk och ersättning.

Den 5/7-2011


Körsbärsträd!

Mikaela fick en gunga som hennes pappa gjorde åt henne :) Att hon har hjälmen på sig är för att hon cyklade när gungan sattes upp. Och när den väl var uppe ville hon prova den fort!

Den 6/7-2011

Mikaela och jag bakade för första gången i huset. Det blev muffins :)

Neo sov under tiden vi bakade.

Den 7/7-2011

Från våran trapp, det som syns är gården :)

Den 8/7-2011


Barnen i bilen :)

Den 10/7-2011

Christoffer och jag var förkylda, men inte Mikaela och Neo. Det var en dag med underbart varmt väder. Så vi åkte till en badplats för att Mikaela iaf skulle få bada :)

Efter badet tog vi en roadtrip!


Vägarbete


Bro


Älsklingen pratar i telefon


Fråga mig inte vad Mikaela gör.


Underbara unge!

Den 12/7-2011

Blomma :)

Den 14/7-2011

Neo somnade i min famn!

Den 15/7-2011

Mikaela i bilen
Neo i bilen
Christoffer i bilen
Tog ingen bild på mig i bilen, däremot på min sko :D

Den 20/7-2011


Bubben!

Den 26/7-2011



Morgonmys med barnen i sängen :) <3

Den 28/7-2011



Neo i sin gåstol :)                                                  Neo hittade tummen!


// MammaErika


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥