Dagen hittills.

Publicerat » 2011-08-26 14:17:03 Kategori » Allmänt Direktlänk
Vaknat, ätit frukost och gjort oss i ordning för dagen. Vi har tvättat en maskin tvätt, som snart är klar då ska vi ut och hänga upp den :) Vi har varit ute, Neo fick sova i vagnen ute och jag och Mikaela har lekt med sand och spade.

Vi lekte affär också. Jag var butiksbiträde eller vad det nu heter. Mikaela var den som handlade saker.
Hon skulle hem och laga mat och koka kaffe sa hon.

Kollat på tv och pratat med Matilda, det va nyss det ;)

I dag ska vi till Bockara när Christoffer kommer hem från jobbet. Så jag och Mikaela ska snart börja packa, så vi får med oss saker vi behöver i kväll och i morgon såklart. I morgon är det tänkt att vi ska på markand också. Hultfredsmarknad. Vi får väl se hur det blir, men jag tror att det blir så :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥