Helgen kortfattat

Publicerat » 2011-08-30 14:37:05 Kategori » Allmänt Direktlänk
Först vill jag säga förlåt för dålig uppdatering! Helgen spenderade vi i Bockara och där fanns bara svärfars dator med mobilt bredband. Världens slöaste så jag orkade inte blogga där på grund av det. Igår kom vi hem, men jag mådde inte så bra igår. Illa måddende hela dagen och trött och huvudvärk på det.
Så hoppas det finns förståelse för det.

Fredags kvällen spenderade vi med barnens farfar och gudmor. Hade riktigt trevligt med god mat och godis och annat gått. Prat om allt och ingenting. Mer om kvällen: Matilda

På lördagen blev det marknad, hittade lite saker men inte så värst mycket. Och att vara när nära och kära under dagen, min Mormor och Morfar, Mamma och så vidare.
Mamma och jag gick till en lekpark med barnen.




Till en början när vi kom dit sov Neo men han vaknade ganska snabbt. Så han fick va med och leka lite :)

Mitt på dagen blev det mat hos min Mormor och Morfar. Alltid lika gott och trevligt.
Senare blev det grillat hos barnens farfar och film på det.

Söndagen var det meningen att vi skulle åka hem, men så blev det inte. Bara Christoffer som fick åka hem och hämta mer kläder. Vi gjorde inte så mycket under dagen. Kvällen där emot va riktigt rolig. Christoffers pappa berättade massor om Christoffer som liten och om deras liv eller vad man ska säga, men det va riktigt roligt att höra allt :)


Nu orkar jag inte skriva mer. Men det skulle ju bli kortfattat.





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥