Lördagen med Mikaelas kalas

Publicerat » 2011-08-06 18:40:50 Kategori » Allmänt Direktlänk
Dagen började med att fixa för kalas.


Matilda (gudmor) gjorde i ordning Mikaela. Så här fin blev hon :)


Neo passade på att sova när vi fixade :)

Sen kom gästerna och alla godsaker.
Mikaelas speciall tårta :) Bara med: marängbottnar, grädde, jordgubbar och choklad. Men jag kan säga att den var super god!

När Mikaela blåst ut ljuset :)

Mikaela i bakgrunden, Chrsitoffer och Matilda


Bilden tagen mellan min morfar och Christoffer. Bakom sitter Neo i min mormors knä och Mikaela brevid :)


När alla åkt hem började vi med maten. Nu när alla ätit och så, gör jag och Matilda oss i ordning för en kväll på krogen. Ska bli riktigt kul, jag är så pepp på detta nu asså! Inget ska förstöras :)


// MammaErika


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥