Måndag 1/8-11

Publicerat » 2011-08-01 22:44:46 Kategori » Allmänt Direktlänk
Igår somnade jag, Micki och Neo på soffan klockan sju. Vi sov fram till klockan halv elva, då Christoffer kom hem. Han hade varit iväg och träffat sin pappa och även sin farmor. När han kom hem och väckte oss va jag så trött att det blev sängen direkt.
Men annars igår va vi inne i stan (Västervik) och köpte lite presenter till Mikaela som fyller år nu på onsdag, då blir hon fyra år. Kan fortfarande inte fatta att hon är så stor nu :) Inne i stan käkade vi även på mcdonalds.
Hemma gjorde vi en hel del med trädgården, finns en hel del att få ordning på hela gården kan jag säga.
Inne i huset gjorde vi också en del, plockade upp grejer ur kartongen och satte alla de grejerna på plats där det skulle vara. Det är i det stora hela vad vi gjorde igår.

I dag har vi faktiskt nästan gjort samma saker :P Vi har hållt på i trädgården och packat upp ännu mer grejer ur kartongen. Sen har jag även tvättat en hel del.
Mitt på dan vid tolvtiden kom Christoffer hem från jobbet och jag blev jätte förvånad. Kollade på honom som ett stort frågetecken när han klev ur bilen. Han bara: Ja, det går inte att jobba när det är tekniska fel så fick ledigt resten va dagen.
På Mikaela märkte man att hon gillade det, hon har varit så glad hela dagen och bara velat leka med pappa. Den ända hon bet om hjälp eller skrikigt på har varit Stoffe idag.
Hon har blivit pappas lilla flicka, det senast året. Fram tills hon var tre har hon varit mammas flicka. Men efter hon blev tre har hon mer och mer blivit en liten pappas flicka :)

Inga bilder från dessa dagar. Men det kommer att komma bilder från tidigare som sagt. Bara jag får en liten lucka i schemat. Det är lite som händer nu, som jag ska fixa med och så.

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥