Måndagen den 8/8-11

Publicerat » 2011-08-08 21:50:01 Kategori » Allmänt Direktlänk
Idag har vi haft en lugn och skön dag. Vi har haft en massa gosiga mys stunder under dagen. Det har faktiskt hänt mer på bloggen idag än vad som hänt hemma hos oss. Har inga bilder, men jag hoppas att de ni fått idag kan räcka :)
När Christoffer kom hem från jobbet hände det grejer. Först åt vi mat eftersom jag alltid lagar mat tills han kommer hem från jobbet alltså. Efter det var vi och handlade lite till maten i morgon och lite annat. När vi kom hem började Christoffer att fixa lite med bilen. Han och hans bilar asså! :D
Jag och barnen hade en riktigt kul lekstund, de skrattade som bara den. Sen har det lite blivit så mycket utan snarare gjort i ordningen barnen för natten. Nu sover de och gjort sen ett tag tillbaka. Jag hade tänkt att få Christoffer att komma och titta på en film tillsammans med mig.


// MammaErika
Postat av: MADDES

Nu är vinnarna av dagens blogg presenterade. Om du inte vann denna gång finns en ny chans direkt. Klicka på länken nedan för att komma direkt till inlägget!!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-gardagens-blogg-ny-omgang.html

2011-08-09 11:23:56 BLOGG: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥