Min bästa vän ♥

Publicerat » 2011-08-26 12:45:38 Kategori » Allmänt Direktlänk
Detta är skrivet om dig Matilda och till dig! ♥

Matilda du är som en syster för mig, jag aldrig haft eller kommer att få. Jag vet att du finns när jag behöver dig och du vet att jag finns när behöver mig. Du betyder sjukt mycket för mig, mer än vad jag kan beskriva med ord. Du har en stor plats i mitt liv, eller i våran familjs liv. ♥
När det gått ett tag sen Mikaela träffat dig, frågar hon alltid när hon ska få träffa dig igen. Hon brukar leka att hon pratar med dig i telefon och att ni skickar sms till varandra för att du ofta sitter med mobilen och smsar. När jag pratar med dig i telefon vill hon också prata. Det vet du om. ♥
När jag är med dig känner jag mig trygg. Skulle jag vara på dåligt humör vänder du det så fort. Med din glädje och posetivitet kan ingen vara på dåligt humör.

När du blev gudmor till Mikaela var det som självklart att det skulle du bara bli, det tyckte både och jag och Christoffer. När du blev det till Neo kändes det lika självklart, för att vi vill att våra barn ska ha samma. Och att du vill betyder mycket för oss. ♥
När Neo var döpt och några dagar senare efter det. Frågade Mikaela vad en gudmor gör egentligen. Jag förklarade lite för henne. Då kommer frågan varför har inte Matilda berättat om gud? Jag visste inte vad jag skulle svara på det Först. Svarade som så att man måste verkligen tro på att gud finns för att man ska prata om han. Kanske inte den bästa förklaringen. Men hon va nöjd, kanske upp till dig Matilda och berätta om det nu? Hih ;)

Mikaelas dopdag

Matilda, jag älskar dig! ♥ Vi älskar dig! ♥
Postat av: Matilda

Älskade du, vet inte riktigt vad ja ska säga. Blir alldeles glad när jag läser det där. Men tror inte jag behöver säga så mkt heller. För du vet redan att jag tycker detsamma om dig och allt det där.

Får ta ett snack om gud me henne nästa gång då ;)

Jag älskar er också <3

2011-08-26 13:16:34 BLOGG: http://mahilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥