Såhär blev det

Publicerat » 2011-08-18 15:04:34 Kategori » Allmänt Direktlänk
Snart är min tvättmaskin klar då ska jag ut och hänga upp tvätten. Så den torkar ;) Sen blir det att börja lite smått med maten, jag är hungrig.
Just nu annars då, Mikaela är uppe på sitt rum och leker mamma och bebis. Jag frågade om jag fick vara med så kunde jag leka "pappa". Men nej, jag fick inte alls vara med.
Hon skrek: Nej, mamma gå nu! Jag vill leka själv.

Så det va bara att gå ner och så hittade jag datorn vilket resulterade till detta inlägg.
Neo ligger i sin vagn och sover. Han sover riktigt gott vill jag säga :)





Postat av: Sandra

Det är bara bra , vad gör du?

kram

2011-08-18 15:51:47 BLOGG: http://foookus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sitter och kikar på teve samtidigt som jag skriver in lite saker i min almenacka :D

Vad gör du?

kram

2011-08-18 21:28:10 BLOGG: http://foookus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥