Söndagen den 14/8-11

Publicerat » 2011-08-14 20:46:10 Kategori » Allmänt Direktlänk
Natten till i dag...Jag har knappt sovit. Vaknat, somnat, vaknat, somnat ja så har min natt hållt på...Jag har hållt på såhär ett tag nu. Det tär lite på krafterna och jag som jämnt har sån energi annars. Gör saker hela tiden och leker med barn och ja allt möjligt liksom.

Känns iaf skönt att veta varför det är såhär. Snart så kommer jag att kunna sova som jag ska igen det vet jag :)
Det är mycket som händer nu att det blir lite mycket, men jag känner mig lycklig för det och känner mig glad. Precis som när vi väl fick flytta :) Det va något vi velat göra länge och nu är det ju gjort! Känner mig faktiskt ännu gladare och lyckligare pga lite som hänt som bara är positivt och inte tvärt om då, det finns det lite också. Men det hör väl tyvärr till livet..

Neo i morse när han vaknade :)

Efter frukosten kom barnens farfar förbi coh hälsade på. Blev lite fika och prat sen följde vi med honom till o-hamn. Där hände inte så mycket, vi träffade på Christoffers farfar alltså barnens gammelfarfar :)
När vi kom hem igen efter utflykten blev det att börja med maten, när vi ätit bestämde vi oss för att gå en promenad.

Skogen, där plockade vi även blåbär och gick och åt på under promenaden i skogen :)


Mina underbara barn på promenaden ♥

Christoffer, Neo och hunden. Gick lite i förväg :)

Inte långt ifrån hemma va Neo trött och han hann somna innan vi kom hem :)



Nu under kvällen har vi spelat bingolotto som ni sett skulle jag tror och vi vann ju såklart inte. Barnen är nattade för natten och nu hade jag tänkt att kolla om Christoffer vill kolla på en film tillsammans med mig.







Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥