Tisdagen den 23/8-2011

Publicerat » 2011-08-23 22:12:01 Kategori » Allmänt Direktlänk
Dagen har gått fort tycker vi alla i familjen idag. Alla vaknade samtidigt och gick upp. När Neo fått mat å torr blöja och Christoffer åkt till jobbet, frågade Mikaela om vi inte kunde gå och vila en stund till. Så det gjorde vi, vi gick upp och la oss i min säng och gosade. Jag och barnen alltså. Tog inte lång tid förens barnen sov, och jag passade också på att sova en stund. Det va skönt att sova en stund till :)

När vi vaknade sen blev det frukost och vi satte i gång att börja tvätta. Efter frukost blev det ut i det fina vädret, ute hoppade Mikaela stutsmatta. Jag och Neo lekte man hans leksaker. Solen gick i moln ganska snabbt och då gick vi in igen. Blev så kallt. Så det fick bli film medans Neo sov :)

När filmen var slut vaknade även Neo och då blev det dags för att göra oss färdiga till Christoffer skulle komma hem. När han kom hem åkte vi in till stan för att storhandla. Nu är kyl och frys full med mat igen! Ikväll har vi tittat på fångarna på fortet och bara tagit det lugnt och varit med barnen. Jag hade tänkt att gå och lägga mig när som helst för jag är grymt trött.





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥