Tisdagen den 2/8-11

Publicerat » 2011-08-02 12:53:46 Kategori » Allmänt Direktlänk
Redan den 2 augusti vart är sommaren påväg ? Mikaela fyller år redan i morgon liksom. Det känns som att sommaren är slut mycket snart och det tycker jag är tråkigt. Sommaren är verkligen den bästa årstiden jag vet. Men vem älskar inte sommaren merar jag ? Det måste ju alla människor göra på ett eller annat sätt :D

Idag än så länge har vi inte hunnit med så mycket. Vi har ätit frukost, myst i soffan, börjat att packat lite - det är så att ikväll åker vi till bockara, ska sova där inatt. I morgon som sagt fyller Mikaela år så vi ska fira hennes födelsedag i bockara. Men själva kalaset kommer vi att ha nu på lördag hemma hos oss.
I morgon ska vi också till bvc, Mikaela ska kolla synen, vikt och längd. Neo ska också dit, vikt, längd och huvudomfång såklart ;)

Har tagit lite bilder i dag som jag tänkt slänga in lite senare.


Puss o hej

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥