Torsdagen den 11/8-2011

Publicerat » 2011-08-11 23:07:41 Kategori » Allmänt Direktlänk
Dåligt väder idag igen, så blev en inne dag igen.
Här ligger Neo och sover medans Mikaela och jag kollar på film :)

Mikaela när vi kollar film


När filmen var slut och Neo vaknat och fått lite mat i sig. Gick vi upp till Mikaelas rum och busade och lekte så jag var helt slut efteråt.

Här ligger Neo i Mikaelas säng och snackar med henne gosehund :)


Mikaela hoppade hage, inte just när jag tar dessa kort dock :)



Säger bara ett ord: Syskonkärlek!


Mikaela intar prinsesstältet.


Även Neo fick vara med och busa i tältet. De hade verkligen jätte kul där inne. Båda skratta som bara den :)


Mikaela och gosehunden.
Hon har faktiskt döpt han till just det "gosehund eller gosehunden"

Sibylla eller inte ?


Det blev så :)

Mikaela                                                                 Pappa Christoffer och Neo


Mina finafina barn :) Mikaela ville visa upp vad hon valde för grej på sibylla. Barnen där fick nämligen välja vad de ville ha. Så det fanns en del att välja på. Inte bara leksaker som ni ser!


Gratis kaffe efter maten påväg hem :) Mmm!


När vi kom hem grejade vi lite med en grymt irriterande taggbuske. Som vi ska ta bort. Men vädret har inte riktigt passat. Hann med en liten del iaf av den stora irriterande busken!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥