Torsdagen den 25/8-2011

Publicerat » 2011-08-25 22:04:56 Kategori » Allmänt Direktlänk
I dag har det verkligen inte hänt mycket. Jag har varit enormt trött. Har bara tvättat och gosat med barnen. Blivit filmmys också. Så vi har haft en mysdag kan man säga :)
Även pratat med min underbara Matilda i dag, härligt att prata med henne. Blir inte så ofta nu för tiden, hade hoppas på en bättre reaktion av en sak jag berättade för henne. Men det kanske är mitt fel, att jag inte berättat det tidigare. Men när det känns jobbigt ibland vill jag inte berätta eller prata om det. Du ska veta att jag är glad för din skull iaf! ♥

När Christoffer kom hem från jobbet var inte jag klar med maten för att jag pratat med Matilda förlänge. Gjorde dock inget, mat blev det tillslut. Efter maten va Christoffer jätte duktig, han städade hela nedervåningen :) Sen blev det fångarna på fortet igen, har varit kul att det går på tv:n igen.

Just nu sitter Christoffer vid sin dator och jag vid min. Barnen sover gott och jag hade tänkt att försöka att göra detsamma snart. Godnatt!




Postat av: Matilda

Förlåt! Klart det inte gör nått att du inte har berättat innan, förstår dej. Blev bara så första reaktionen eftersom du sagt flera gånger att jag var tvungen att berätta så fort jag fick veta när det handlade om nästan samma sak.. Är självklart jätteglad för eran skull, hoppas jag du vet! Puss <3

2011-08-25 22:32:02 BLOGG: http://mahilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥