Torsdagen den 4/8-11

Publicerat » 2011-08-05 00:20:29 Kategori » Allmänt Direktlänk
Neo i morse i sin nya pyjamas, gillare inte blixten dock :)

Idag har varit en riktig städ och tvättdag, det är var jag gjort idag. Varit med barnen också såklart. När Christoffer kom hem från jobbet hade han även med Matilda. Som han hämtat efter jobbet. Hon åkte till västervik för att komma och hälsa på oss nu under helgen. Och för att nu på lördag ska vi fira Mikaelas födelsedag men mesta dels min släkt :)
Det ska även bli en utgång för min del nu i helgen. Kommer inte äns ihåg sist jag var ute så det ska bli riktigt kul, sen att det är med min älskade Matilda! Har saknat henne sjukt mycket.

Efter en lång stund med mat och annat blev det iaf i väg till ankarsrum för att bada. Till och börja med ville jag och Matilda inte bada när vi kom dit men efter en stund kom vi i badet och det va riktigt skönt.



// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥