Väntar

Publicerat » 2011-08-02 14:20:17 Kategori » Allmänt Direktlänk
Just nu sitter jag här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Neo sover för tillfället och Mikaela är uppe på sitt rum och leker, hon pratar och styr. Skulle tro att hon leker med sina dockor. Hon lekar mycket med dem. Mamma och bebis typ :) Och så har hon börjat att bygga massor med lego. Hon har upptäck att hon lyckas göra massor olika saker. Som förra veckan då visade hon mig av hon byggt. Hon hade gjorde flygplan, helikopter, stolar med ett bord och lite.
Ni ska få se bilder :)
Det är bara så att jag skulle vilja ha tid att får in alla bilder på samma gång. Så ni får vänta tills jag har en sån tid :)
Det är alltså bilderna jag nämnt tidigare som jag tagit under tiden vi bott här men inte haft något internet!

Nu är min tvättmaskin klar så ska gå och ta och hänga på det nu.

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥