God Jul

Publicerat » 2011-12-21 21:42:06 Kategori » Allmänt Direktlänk
Internet kopplades in den 14 december. Men det har varit så mycket med bland annat julstök och annat som jag inte tar och berättar.

Men nu tänkte jag säga God Jul till mina underbara läsare!

Har precis packat färdigt, jag och barnen ska i morgon till Bockara och sova över där från torsdag till fredag hos mina morföräldrar. På fredag kommer Christoffer ner till oss också. Fredag kväll kommer min lillebror som bor på Gotland annars. Han ska vara här över jul och nyår.
På fredag kväll dra vi också till min mamma, ska sova över där från fredag till Julafton. Själva Julafton ska vi fira hos henne, dit kommer också mina morföräldrar och min morbror.

Ni kommer inte att höra något från mig förrens på Juldagen :)





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥