16 februari 2011

Publicerat » 2011-02-16 19:44:28 Kategori » Allmänt Direktlänk
Till och börja med kan jag ju säga varför det inte kom något inlägg igår. Det är så att jag mådde inte bra igår, jag mådde illa hela dagen och jag det slutade med att jag. Ja, ni fattar. Så hela dagen igår låg jag och vilade typ. Och hade super ont i magen, bara för att jag va så hungrig. Det jag åt fick jag ju inte behålla :(

Men nu till dagen idag då. Tyvärr har jag mått illa näst intill hela dagen idag med. Men jag har iaf fått behålla maten, och det betyder grymt mycket. För då blir man ju piggare :)
Dagen började med att vakna klockan 07:00 och som vanligt var Christoffer den som gjorde Mikaela klar för dagis och tog henne dit. Själv va jag en aning busig idag och tog min frukost in till vardagsrummet, när de åkt till dagis. Och så käkade jag frukost till tven (: När Stoffe kom tillbaka gjorde han detsamma.
Vi åkte till stan vid halv elva, för vid klockan elva hade vi mvc besök. Allt var bra med bebis, och med mig dessutom. Förra gången vi va där va inte huvudet helt fixerat, men nu va det verkligen det sa barnmorskan. Och det trodde jag själv att det var nu, märkt av att magen sjunkigt och så har jag känt trycket neråt.
Nu väntar vi bara på att han ska komma ut (: Allt är fixat här hemma, så det är bara han som saknas nu <3

I stan möte vi även min mormor och morfar, när vi kom hem så gick vi till dem en stund. Blev även lite fika med mackor (:  Sen blev det dags att hämta Mikaela på dagis. När vi kom hem därifrån gick jag faktiskt och la mig. För att vila, men det slutade med att jag somnade. hih
Så vad Mikaela och Christoffer gjort under tiden vet jag inte riktigt, de hade kollat på någon film och busat en del iaf :D
När jag vaknade blev det mat, min mormor och morfar bjöd oss på mat idag. Och det tackade vi verkligen för, skönt att slippa laga mat ibland. Att bara komma till ett dukat bord med mat på som bara väntas på att äta. Efter att vi ätit gick vi hem till oss igen och tog oss en tripp till stan igen, för att Christoffer hade lite ärenden. När vi kom hem blev det soffmys framför tven :)

Nu sover Mikaela och gjort ett tag. Stoffe sitter vid sin dator och jag kollar på halv åtta hos mig.
Idag blir det tyvärr igen/inga bilder heller. Inte tagit någon/några idag.
Hoppas att det inte gör något (:

Puss hej nu

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥