23/2-2011

Publicerat » 2011-02-23 20:51:18 Kategori » Allmänt Direktlänk
Idag har jag en gissning på födsel av plutten i magen. Men än har jag inte känt av något, tror inte att han hinner komma just idag heller. Hih :)

Vad vi gjort idag, Mikaela och Christoffer är fortfarande sjuka. De har mest legat i soffan och kollat på tv. Fast så jätte sjuka är de inte, ingen feber eller så. De är bara snoriga och hostar en del. Ska bara låta värre än vad det är ;) Och det jag gjort, jo idag har det varit hemmasaker. Jag har tvättat en massa, allt från bäddmadrasser, sängkläder, till våra kläder och massa handdukar. Såklart har jag också vikt tvätten också. Lagat mat, blev fylld paprika (köttfärs i och sås runt om och lite i) med potatis.
Det är väl det som hänt under dagen, så man kan väl säga att denna dagen har varit en såndär hemmadag med massa tvätt.


Nu funderar jag faktiskt på att ta ett varmt bad, och det tycker jag att jag förtjänar ;)
Tyvärr inga bilder, men det vart ju många igår så (:
Postat av: Matilda

men sa ju att jag ändra mej sen ju :)

2011-02-24 09:30:15 BLOGG: http://mahilda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥