Det som hänt i dag

Publicerat » 2011-02-01 20:57:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Matilda har varit hos oss i dag. Varit roligt att haft henne här, alltid lika härligt med henne hos oss. Hon gör mig jämnt så glad och så är det som om hon ger mig lite av hennes energi så att jag blir super glad och pigg 

Så är det varje gång jag träffar henne.

Ja, Matilda du är underbar och jag älskar dig 

Hon fick mig att packa BB väskan också. Så den är nästan färdig, ska bara i lite grejer till mig. Just nu känns det bara som att det är så länge kvar tills han kommer, det är 3 veckor och 6 dagar ? Inte så mycket kanske, men jag tycker att det känns som evigheter.

Annars idag, jo en vanlig dag. Gjort ungefär som vi brukar när det är en vanlig vardag. Så inget intressant direkt. Skillnaden är bara att Matilda varit hos oss 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥