Slö dag (:

Publicerat » 2011-02-24 22:47:22 Kategori » Allmänt Direktlänk
Tröttare än tröttast idag, inte sovit mycket alls natten till i dag. Ryggen är min ovän säger jag bara!

Så i dag har vi inte gjort så mycket, Mikaela är iaf på bättringsvägen :) Hon har nästan inte hostat något idag, bara att näsan är täppt och därimellan snorig, så det bara rinner..
och när det gäller Christoffer, han är tyvärr värre. Men ändå va han super gullig och bjöd på kinamat idag. Så vi har suttit på en kina resturang i dag och ätit gott (:
Annars kan jag säga att vi inte gjort mycket, mest vilat och kollat film. Mikaela och jag har även haft en målar dag. Vi har målat med alla möjliga färger och pennor, och olika tecklingar har målats.
Inga bilder från dagen idag heller tyvärr, jag vet att jag måste bättra mig. Lovar att det kommer bilder i morgon ;)

Förresten har jag en gissning idag också på att plutten skall födas, men tror icke att han hinner idag heller innan denna dagen är slut :)

Själv har jag börjat fått ont i halsen, så nu ska jag gå och ta mig lite te och sen blir det sängen.
Pusss
Postat av: Anonym

2mars 51lång 3820

2011-02-24 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥