16 januari 2011

Publicerat » 2011-01-16 18:21:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Dagen som gått hittills, det har blivit mycket vila för mig. Inte varit på topp i dag inte, allmänt trött och så har jag mått illa. Jag tror inte att jag berättat det. Men jag har börjat att må så där som man oftast gör det första månaderna i graviditeten. Så nu känns det som om jag är tillbaka i graviditeten. Fast magen är ju klart mycket större, än vad den är i början  Just nu känner jag mig piggare, men vi får väl se hur länge det håller i sig. Har iaf varit duktig och tvättat. Christoffer va duktig och lagade mat. Vad skulle jag göra utan han alltså 

Mikaela har lekt hela dagen, olika lekar hon sjläv kommit på. Hon vet allt hur hon ska göra för att underhålla sig. Hon är riktigt kreativ, det gillas! Om man vill vara med, får man inte äns det. Hih

Vad som händer nu, eller under resten av kvällen. Har jag ingen aning om.

Vi får väl se!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥