5 jan 11

Publicerat » 2011-01-05 14:43:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Just nu sitter jag här med Mikaela och en hickande/sparkande bebis i magen  Tidigare i dag har jag och Christoffer varit på mvc, min mormor va barnvakt åt Mikaela medans vi var där. På mvc gick allt bra, ligger bara lite under kurvan. Men det va så lite så det gör inget.

Mitt blodtryck har också sjunkigt till normalt, känns skönt. För läkaren på förlossningen gillade inte att jag hade så högt, när vi va där i måndags.

Min barnmorska sa också till mig i dag att jag måste verkligen villa mycket, annars kommer han att komma förtidigt. Precis som de sa på förlossningen. Sen så har läkaren på förlossningen och min barnmorska sagt att jag inte ska stressa. Hon tyckte också att jag kanske ska skita i att gå tillbaka till skolan efter lovet. För att jag kommer inte att kunna villa som jag måste. Men att det ändå är upp till mig hur jag vill göra.

Men jag vet inte hur jag ska göra nu, helt förvirrad. Men egentligen bäst för bebisen och mig är nog att jag skiter i att börja skolan.

Går nog första veckan efter lovet, har ändå temavecka då 


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥