Helgen

Publicerat » 2011-01-09 21:48:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Helgen har varit riktig bra, varit med nära och kära hela helgen.

Fredagskvällen spenderades med Matilda, Lukas och Anders. Lukas och Matilda sov även över hos oss. Lukas ska flytta ända till dalarna i morgon, men jag hoppas att vi kommer fortsätta att träffas!

Lördagskvällen spenderade jag med Matilda och Christoffer spenderade kvällen med Anders. Så hade lite tjej/kille kväll. Det gillades! 

Anders följde med Christoffer hem och sov över hos oss, dagen i dag, alltså söndag har vi spenderat med Anders hela dagen, trevligt trevligt säger jag bara!

Orkar inte skriva om vad vi gjort, och tror inte att det är så där jätte intressant att läsa om heller. Men tack för helgen vänner! 

Denna söndagskväll då,

Jo, för första gången har jag och Christoffer spelat bingolotto. Men självklart vann vi inte ett skit, men roligt att starta året med något vi aldrig gjort tillsammans  Nu kollar vi på film och till filmen tog vi oss lite popcorn. Efter filmen blir det nog attt sova kan jag tror. I morgon är det ju ny vecka och det betyder också att vi går in i en ny vecka i graviditeten, vecka 34 (33+0) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥