Inlägg om vad vi gjorde i går.

Publicerat » 2011-01-12 21:17:00 Kategori » Allmänt Direktlänk
Första dagen i skolan efter lovet för mig och för Mikaela, dagis. Jag missade bussen pga av Christoffer, så efter han lämnat Mikaela på dagis körde han mig till skolan. När han väl kom hem och skulle in, kom han inte in. Jag hade låst dörren och trodde ju att han hade sina nycklar. Men nej, det hade han inte. Så det blev för han att åka tillbaka för att hämta min nyckel så han kom in  När skolan slutade, blev det att vänta på en buss i en timme och när jag kom hem åkte vi lika fort. Då skulle vi hämta våran bil, som varit på lagning under dagen. Vi hade Christoffers pappas bil under den tiden. När vi fått våran och lämnat Stoffes pappas bil, åkte vi och åt mat. Stället heter Charlie´s , och guh så gott det va att äta där, aldrig ätit där  Efter att vi ätit åkte vi för att köpa oss en bilbarnstol, och ni tänker säkert. Borde de inte ha en efter Mikaela. Jo, det har vi, men den är inte komplett tack vare min mamma. Hon lånade den av oss, till min lillebror. För när Mikaela slutade att ha den, föddes min lillebror. Så han tog liksom över den. Och min mamma har tappat bort grejer till den. Så vi bestämmde oss för att köpa en ny. Fast vi köpte en begangnad på blocket 

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥