Om, tänk om..

Publicerat » 2011-01-31 20:56:00 Kategori » Allmänt Direktlänk

Ja, nu är jag där igen! Tänk om liksom, men det spelar ingen roll! Har nu bestämmt namn om han är en han och om han skulle bli en hon så har vi det löst  Åhh, jag orkar inte vänta längre, jag vill att han kommer ut!

NYFIKEN! och jag vill ha min lilla bebis i min famn. Men det är ju upp till han när han vill komma ut 

Annars då, jo min foglossning har blivit värre, men det väntade jag mig. Men den är rent ut förjävlig, sover skit dåligt och jag har svårt att sitta, ligga och till och med stå. Bara att försöka lägga sig för att villa en stund är inte skönt. Mest är det ryggen som gör det jobbigt.

Men men, jag står ut. Jag får något jag vill iaf tillsist! 

EMC + Bebis = The Family


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥