Flytt!

Publicerat » 2011-06-15 16:26:57 Kategori » Allmänt Direktlänk
Har ju berättat för er att vi hittat ett hus som vi ska flytta till. Dock när jag berättade trodde jag att det skulle vara så att det tog ca 3 månader innan vi flyttade in, men nu har vi ett datum då vi flyttar in.
Vi flyttar redan den 2 juli, det är om 17 dagar :)
Inte så långt kvar, så om dagarna nu har jag lite att göra kan jag ju säga. Packning på hög nivå. När Christoffer kommer hem från jobbet om dagarna vill han inget hellre än att vara med barnen innan de somnar. Så det blir inte mycket hjälp jag får av honom heller när det gäller att packa.
Men jag ska nog hinna med att packa allt innan vi flyttar, det är en hel del som bara ska kastas också så :)


// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥