(Mobilbloggar) Mikaela börjar bli en stor flicka

Publicerat » 2011-06-22 18:06:05 Kategori » Mobilbloggningar Direktlänk
Just nu sitter jag ute på gården. Neo ligger i vagnen brevid mig och sover :) och jag sitter här och har precis insett att Mikaela verkligen börjar bli stor! Hon är nu på skolgården och leker med tre större barn. De barnen är i 12års åldern. Men hon har verkligen skit kul med dem! Gungar, leker olika lekar. Och nu när jag ändå tänker på det så mycket. Hon kan göra så mycket själv nu, inte mycket man behöver hjälpa henne med mycket! Hon vill nästan aldrig ha hjälp med något heller. Hon vill göra allt själv, vill lära sig allt :) nu kom de hem från skolgården och leker här. Nu säger jag puss och hej tills senare ikväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥