Ni kommer inte tro mig...

Publicerat » 2011-06-16 22:04:55 Kategori » Allmänt Direktlänk
Men det är sant, kollat igenom varenda flyttlåda idag och jag hittade inte mobilsladden, så har inte kunat fått in bilderna på datorn idag heller. :( Jag vill ju ha in dem, både för att visa er och för mig själv vill jag hellre ha dem på datorn så vet jag liksom vart de finns så att jag kan skicka efter bilderna med. Album med barnen är en av mina större prioriteringar här i livet :)
Aja tillbaka till sladden. Jag fattar inget kan jag säga, jag och Mikaela höll på att packa och jag vet att jag la ner sladden, men kom inte ihåg i vilken flyttlåda. Men nu finns den inte i någon :S För ett tag sen kom jag på att jag kan fråga Mikaela om sladden i morgon om hon vet vart den är kanske. Nu sover hon. Hoppas att hon vet vart den är så kommer det bilder i morgon förhoppningsvis tillägger jag där!


Idag annars,

Mikaela har varit på dagis, hennes sista dag på dagis för att det är sommarlov nu men även hennes allra sista dag på Mussebergsförskolan som dagiset heter. Ja, det är ju en förskolan inte dagis, för det heter ju inte dagis längre. Men på min tid på jag gick så hette det dagis och inte förskola. Så jag säger dagis :)
Christoffer har varit hemma med oss idag, jätte härligt att ha han hemma faktiskt! Vi har packat en del och bara varit med barnen. Haft en skön familjedag skulle jag vilja säga (:
Neo har blivit en aning förkyld, har lite feber och snorrar även lite hosta. Stackarn, men någon gång måste ju va den första. Senare på kvällen har vi hälsat på min mormor och morfar och tagit en fika med dem och pratat skit ;) Helt underbart! Älskar mina morföräldrar något enorm, de finns alltid där för oss. Och de har alltid funnits där för mig sen jag va liten.

Jaja, det var de. Nu orkar jag icke skriver mera. PussPusspuss


//MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥