Sorry.

Publicerat » 2011-06-29 21:44:17 Kategori » Allmänt Direktlänk
Nu händer det mycket igen så det blir inte tid över till att blogga. Nu är det bara 2 dagar kvar till flyttdagen och det är fortfarande en hel del att packa och så vidare. Så jag har verkligen inte tid att blogga :( Och jag vet inte heller hur lång tid det tar innan vi har internet i huset. Så fort vi fått internet i huset kommer jag verkligen att sätta igång på riktigt! Och det lovar jag mina kära läsare!! <3
För då har jag tid och jag vill ju blogga om vad vi gör om dagarna så att ni får veta det. Hoppas verkligen att när jag bloggar att ni gillar att läsa och att det kan vara en aning intressant också :)

Om ni vill att jag ska ändra på något är det bara att säga till! Eller om jag ska göra med något nytt så som "dagens outfit" med barnen eller mig eller något sånt.
Har faktiskt funderat på att börja med något sånt :) Vad tycker ni ??

Det med en ny design, det sket sig en aning tyvärr. Ni får stå ut med den jag har en aning till :)

Ha en fortsatt underbar kväll vill jag önska alla nu. Jag själv ska gå och hjälpa min "man" Christoffer att packa hans ALLA verktyg...

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥