Varför inte jag bloggat!

Publicerat » 2011-06-10 11:29:29 Kategori » Allmänt Direktlänk
Alla tror väl nu att jag har slutat att blogga, för att jag aldrig updaterar. Men såhär är det jag har tidigare berättat att jag haft gallsten. Sen Neo föddes har jag haft ett antal gallstensanfall. Den 18/5 när jag vaknade var jag jätte glad, för då hade jag och Christoffer årsdag. Ni hade då varit tillsammans i 5 hela år!
Så ja Grattis till oss kanske ? :)
Men nu till grejen, när jag kommer in i badrummet för att göra i ordning mig för dagen. Kollar mig i speglen och mina ögonvitor är gula, ja det är sant! Verkligen gula och inte nog med det så var hela kroppen gul. Så det blir akuten och när de gjort ultraljud, får jag veta att halva min gallblåsa är full av sten och att jag även har något i gallgångarna.
Det blir att åka ambulans till kalmar sjukhus från akuten. Där får jag en akutoperation av gallblåsan. Dock får jag ligga inne på sjukhuset i 2 dagar innan operation. Så gjorde operationen den 20/5. Titthålsoperation. Efter det fick jag veta att allt gått bra med att jag också ska göra ett annat ingrepp för att ta bort gruset/stenen som jag har i gallgångarna. De gjordes 4 dagar efter operationen den 24/5. De gick ner via halsen...

Fick komma hem samma dag. Fick inte lyfta något på 2 veckor, efter de 2 veckorna fick jag börja lite smått att lyfta igen. Så äntligen fick jag ta upp min lilla bebis i famnen igen :) <3
Idag har det gått 3 veckor sen jag gjorde operationen, och jag är igen på fötterna och njuter av livet som hemmafru med mina barn just nu :D Kan inte säga annat än att jag njuter!

Om ni har frågor, fråga på bara!
Jag har bara berättat lite kortfattat, så det finns ju vissa hål.

Från och med idag startar jag upp mitt bloggande igen!
Så det som varit kommer jag inte att berätta mer om, om ni inte frågar då :D

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥