10 nov 2011

Publicerat » 2011-11-10 20:12:41 Kategori » Allmänt Direktlänk
Dagen började med att Neo vaknade vid 8. Han är larmet varje morgon för min del iaf :) Fast i dag var han larmet till alla. Christoffer va ledig i dag på grund av privata ärenden som uträttats.

Efter frukost och då vi var klara för dagen åkte vi i väg till ett av dessa ärenden. Resan på ca 10 mil för det ärendet. När det var gjort, var vi ca 2 mil i från min mormor och morfar. Så vi hälsade på dem och tog en pause i åkandet. Där blev det lunch och även fika hann vi med :)
Mina älskade morföräldrar vad skulle vi göra utan dem! De betyder sjukt mycket för min lilla familj. De finns alltid där!, ingen annan finns där alltid av våra närmaste.

Efter besöket där åkte vi vidare till Västervik för yttligare två ärenden. När de va gjorde åkte vi hem, när vi kom hem blev det att börja med middagen och efter maten har vi haft lek och bus med barnen och även mys och gos har vi hunnit med.

Nyss kollade vi på "halv åtta hos mig" på tv4.
Men nu har jag inget att tillägga (:




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥