3 nov 2011 - 8 månader

Publicerat » 2011-11-03 18:56:24 Kategori » Allmänt Direktlänk
Till och börja med har det varit en jobbig dag idag också. När jag väl somnade igår sov jag tills Neo vaknade, han vaknade vid 5 i morse. Men när jag tog upp han la han sig tillrätta och somnade i min famn. Sen sov jag till Christoffer vaknade och skulle upp klockan va då 7. Neo sov vidare och det gjorde även jag också :) Vi vaknade sen vid halv 9. Vi väckte Mikaela då också, så blev det att klä sig och käka frukost.
Under dagen som gått har även jag blivit lite smått förkyld och när Christoffer kom han sa även att han kände sig kraslig. Så nu få vi väl se hur vi mår i morgon och se om Mikaela också blir sjuk.
Under dagen annars har vi packat en del, snart dags att flytta igen så :) Mikaela har hjälpt till att packa såklart och vi har också vikt massa kläder som varit på torkning och nu vart de torra.
Har också städat en del och plockat leksaker lite överallt. Neo har iaf varit bättre idag och det har varit skönt. Han har varit mer aktiv och velat leka. Neo är 8 månader idag förresten, tiden gå fort. Mikaela är 4 år och 3 månader idag också, om någon ville veta :D

Snart blir det julmust och segachokladrutor!





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥