5 nov 2011

Publicerat » 2011-11-05 18:00:47 Kategori » Allmänt Direktlänk
Jag, Christoffer och Neo är sjuka. Vi går runt här hemma med nysattacker, en aning hosta, ont i halsen och näsan rinner som bara den. Vi är också allmänt sega/trötta. Mikaela är konstigt nog frisk. Skulle gärna byta med henne :) Hon tycker inte om att vi andra är sjuka, för då är vi tråkiga tycker hon.

Idag har det inte hänt så mycket eftersom att vi inte är eller varit pigga.
Vi hade tänkt packa massor denna helg, men så blev det ju inte!. Min största insatts idag är matlagningen. Som blev soppa.

Krämig kyckling soppa

Det va gutt i halsen må jag säga, synd att det bara hjälpte för stunden.

Kvällen kommer bli lugn med tv/film mys skulle jag tro. Men det är precis vad jag känner för, orkar inte göra något annat. Blir att käka halstabletter tills vidare.







Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥