För mycket saker..

Publicerat » 2011-11-28 12:29:39 Kategori » Allmänt Direktlänk
Usch va mycket saker vi har på nedervåningen av detta hus...
Just nu står det och ligger det saker precis överallt. Neo sover just nu så därför passar jag på att packa och även uppdatera er lite! Mikaela hjälper till lite men hon gnäller mest om att det tar så lång tid innan vi flyttar. Hon vill flytta nu skriker hon och är verkligen jätte sur. Jag försöker få henne att hjälpa till att packa, säger att dagarna går fortare om man hjälper till :) Det funkar väl sådär.

Nu är min tvättmaskin klar.
Så nu ska jag tömma den, hänga upp allt och fylla den med mer tvätt och köra igång den igen ;)
Efter det ska vi på packandet igen!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥