Inte mycket om,

Publicerat » 2011-11-28 09:44:27 Kategori » Allmänt Direktlänk
Har inte skrivit så mycket om graviditeten med bebis nummer 3. Men tänkte berätta att i dag är vi halvvägs.
Vecka 20+0.
Jag känner tyngden. Den ligger mest på jumskarna och tyngden gör också att jag känner av den i smalbenen å ner i fötterna. Undrar hur det kommer kännas allt mer tiden går. Trots allt är jag bara halvvägs och har halva tiden kvar och det är den halvan som det händer mest just med vikt att göra.
Men jag klagar inte, fast det kanske låter som det.
Jag tycker bara att det är otroligt häftligt att man känner av allt så väl. Jag har ju hört att täta graviditeter gör stor skillnad men jag trodde inte på det här sättet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mig men det är så mycket mer än bara tungden som gör det liksom :)
Känslan är underbar, jag älskar att vara gravid och känna alla bebis sparkar. Det är kärlek ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥