Lite julstämning här!

Publicerat » 2011-11-29 11:00:46 Kategori » Allmänt Direktlänk
Kände att det va dags att få lite julstämning på bloggen.



Så vad tycker ni om min enkla julheader ? :)

Hemma har vi inte julstämning än :( Vill att denna dagen och morgondagen ska gå fort så vi kan komma in i lägenheten och få känna av lite julstämning! Det är liksom dags nu, har aldrig varit såhär sugen på vinter, snö och julsaker (:


Än så länge i dag har vi inte hunnit med så mycket, vi har hunnit med att vakna, ätit frukost och ja, sånt vi gör varje morgon liksom. Har en tvättmaskin i gång också. Neo har precis somnat så jag tänkte att jag skulle ta ner den torra tvätten sen igår och vika den. Så jag kan hänga upp den blöta sen när den är klar.





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥