Näääe....

Publicerat » 2011-11-25 12:38:03 Kategori » Allmänt Direktlänk
Min dag hittills :(

Först ska man bli besviken för att man inte får nycklarna som sagt.
Sen fortsätter det med annat här hemma..
Har fortfarande massor av tvätt som jag helst skulle vilja bli av med innan flytten egentligen, dock självförvålat, varit lite lat sista tiden med att tvätta.

Vi har ju skaffat katter som ni vet. De har gått mig på nerverna i dag!
Den ena är värre en den andra. Båda har gjort massa bus i dag, men som alltid är det Gismo som är värre än Cosmo.
Gismo har vält ner en efter en med blomkrukor, han har också problem med att det ligger tvätt på golvet...Han kissar på smutstvätt som ligger på golvet.

(Men varför är man så dum att man lägger det på golvet då?)  Kan jag tänka mig att ni tänker så iaf.
Såhär va det iaf, jag gick ner från övervåningen med smutstvätt och la det framför tvättmaskinen och gick upp igen för att jag tappade två plagg på vägen ner innan. Och när jag kommer ner har han redan hittat tvätthögen och satt sig där och kissat..Det tog bara sekunder för mig att gå upp och hämta de och tappat och ner igen. Men han hann ändå.
Men det jag inte fattar är varför han annars går i lådan utan problem. De båda är rumsrena, men Gismo tål inte att det ligger smutstvätt på golvet ?
Frågetecken runt detta!

Barnen har inte alls varit på humör i dag, båda är griniga och vill inget av det jag vill. Precis innan jag satte mig här och skrev lyckades jag få Neo att sova iaf, han har varit trött länge men inte kunnat slappna av och somnat.
Nu under tiden han sover hade jag tänkt att jag skulle fråga Mikaela om hon kanske vill hjälpa mig att packa lite :)




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥