Natten till idag.

Publicerat » 2011-11-02 11:14:01 Kategori » Allmänt Direktlänk
I natt började det med att jag hörde att Neo hade svårt att andas. Han kunde inte andas genom näsan utan andades genom munnen. Det va ju iaf bra att han kunde det, men det hördes att han va konstig i halsen också. Det rosslade liksom. Han har sovit jätte dåligt, vilket betyder att jag med knappt sovit i natt. Så verken jag eller Neo känner oss pigga idag. Neo är förkyld och kan fortfarande inte andas ordentligt genom näsan. Även fast jag tömmer hans näsa så tar det bara sekunder innan den är full igen.

Tacka vet jag dessa. Otri-Baby,  fler som använder till sina små barn? :)


Just nu ligger Neo på en filt på golvet och vilar. Mikaela och jag kollar på en film. Och själv dricker jag lite kaffe för att förhoppningsvis piggna till lite iaf ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥