Nycklarna och skrik

Publicerat » 2011-11-30 09:57:45 Kategori » Allmänt Direktlänk
I går vad det dags att ringa till Bostads bolaget igen och fråga när vi kunde hämta nycklarna i dag. Christoffer ringde under hans lunch, han fick prata med en som vi faktiskt känner. Så det blev lättare, Christoffer förklarade hur det hade varit för ca en vecka sen. Så att nu ville vi verkligen veta helt säkert att vi fick nycklarna.
Fick en tid då vi ska hämta dem i dag. 16:30 i eftermiddag ska nycklarna bli våra och de får Christoffer hämta själv då han slutar jobba 16:00 och inte hinner hem innan vi/han ska vara där :)

I går annars kan jag faktiskt berätta att vi knappt gjorde något, ingen av oss (jag och barnen) va speciellt pigga. Vet inte alls vad som gjorde oss så. Vi sov alla massor på själva dagen, flera timmar faktiskt. Men i dag är vi som vanligt igen! Förutom att jag vaknat på fel sida..
Eller rättare sagt Mikaela kommer och skriker rätt i öronen på mig. Alltså bara skrik!
Det är de värsta jag vet att vakna på såna sett och det vet hon mycket väl redan, såna där jobbig ljud som liksom skär i öronen...
När jag väl fick tyst på henne, frågade jag ju såklart varför du gjorde så. Svaret jag får är att jag bara skulle vakna fort, och det förstår jag fortfarande inte. Jag vaknar liksom av minsta lilla ljud typ, super lätt väckt och det vet hon också om.
Men däremot är Christoffer tvärtom, så hade Mikaela gjort så för att väckt han hade jag förstått.

Frågetecken i mitt huvud ? över detta skrik.





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥