Planering för i dag.

Publicerat » 2011-11-12 10:32:46 Kategori » Allmänt Direktlänk
Våran dag som vi vet om äns så länge :)
Vi ska förbi Oskarshamn för att hämta hem Mikaelas bilbarnstol som har varit i hennes farfars bil hela veckan. Vi har en som vi använt i veckan bara så ni vet, så hon har inte åkt utan. Men hon ska byta eftersom hon börjar bli så stor (:
Efter det ska vi vidare till barnens farmor med co. Där vi i dag ska fira Christoffers födelsedag i lite förväg.
Blir middag iaf, sen vet man aldrig med barnens farmor.

Hon är lite speciell över huvudtaget. Jag och hon funkar inte ihop om man säger så!
Det jag inte gillar, gillar hon. Det jag hatar, älskar hon.
Ja, jag tror ni förstår vad jag menar...Men jag biter ihop för familjefriden skull.

Tanken är också att efter vi varit där, åka förbi mina morföräldrar som behöver lite hjälp. Men vi får se hur mycket klockan hinner bli också.




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥