Planeringen i lördags.

Publicerat » 2011-11-15 10:41:41 Kategori » Allmänt Direktlänk
Som vanligt är det så att man får en tid man ska vara hos barnens farmor, hon säger jämt att vi ska komma en tid för då ska maten vara färdig! och sen är tanken att man ska använda resten av tiden till att umgås....
Denna gången skulle vi vara där vid klockan 2, maten var klar vid halv 5. Satt i två och en halvtimme vid tv:n, och väntade på att maten skulle bli klar....Vi var sådär lagom hungriga när vi kom. När maten kom fram på bordet ville man knappt ha något, för då hade man så ont i magen av hunger att man inte orkade äta typ. Tänkte bara på att man hade ont i magen.

Och så tar vi fram en flaska till Neo så han kan få dricka något till hans mat....Näe då är han tydligen stora pojken enligt henne och kan dricka ur ett glas :O

Självklart säger jag till henne att det inte går, han kommer få all dricka över sig istället för i mun. Men envis som hon är ska hon bara. Efter att hon försökt två gånger att ge han dricka med glaset, fast jag gett han med flaskan. Så får jag nog, han va liksom dygsur och jag vart helt enkelt förbannad på att hon inte lyssnat och så...

Ja, då höjer jag rösten och säger till henne så att hon äntligen fattar. Men ändå ska hon försöka verka veta bäst...Som hon då sa han måste ju lära sig...
Han är 8 månader har hunnit med att prova en pipmugg några gånger...

Ja, ni fattar väl vad jag menar! Jag hatar min svärmor!
Det är ju mycket hon gjort som gör att jag hatar henne såklart!


Tanken va ju att vi skulle förbi mina morföräldrar, men det blev alldelas för sent.

Saken är den också att svärmora skulle ha bjudit oss på fika också, men vi orkade inte stanna. Så efter att vi alla ätit upp började vi klä på barnen och åkte hem! När vi kom hem va det sent så det blev att lägga barnen och jag va inte på humör alls så jag gick också och la mig. Klockan va runt åtta, halvnio.


Skönt att sova dock!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥