Dålig uppdatering igen...Förlåt!

Publicerat » 2011-11-16 12:04:41 Kategori » Allmänt Direktlänk
Haft och har fullt upp varje dag!

Idag är det bara 9 dagar kvar till flytten och det är fortfarande mycket som ska göras. Christoffer jobbar ända fram till 16:00 och kommer hem ungefär halv 5 varje vardag. Då blir det mat och han vill hinna umgås med barnen innan de ska sova, vilket också gör att vi brukar börja packa och fixa till flytten efter att barnen har nattats och sover.

Ibland är det också så att man inte orkar göra något vid den tiden heller. För att resten av dagen varit lång och jobbig. Jag har ju båda barnen hemma. Och när det gäller att packa på dagen är det så att det jag packar ner packar oftas Mikaela upp igen. Så man blir tokig. Brukar passa på om Mikaela kollar på någon film hon gillar, då går det. Men det kan också vara så att Neo vill vara i famnen hela tiden och inte lust att göra något annat.
Han har blivit jätte mammig.
Skulle jag passa på att packa när Neo sover, är det som om han känner på sig något och så vaknar han innan jag knappt hunnit börja.
Så jag har det inte lätt, sen är det ju andra saker som måste göras under dagarna också. Hinner ju knappt med att göra dem nu för tiden.


Där har ni lite så att ni förstår att bloggen kommer lite åt sidan igen.







Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥