Den 5/9-11

Publicerat » 2011-09-06 14:46:40 Kategori » Allmänt Direktlänk
Det kom aldrig något inlägg om våran dag igår, vilket beror på att jag och barnen somnade på soffan i går kväll. Christoffer hade tagit upp barnen och lagt de i sina sängar, sen kom han och väkte mig. Fråga mig om jag skulle med upp och sova i sängen eller ligga kvar i soffan. Med mycket om och men kom jag ur soffan. När jag väl somnat, är det jätte svårt att få mig att lyssna.

Om dagen annars, Jag och Mikaela var inte så pigga i går så det blev att göra så lite som möjligt. Tittade film och vilade mest igår. Jag gjorde bara det jag var tvungen till typ.
Aa, så egentligen inte så mycket att berätta :P





Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥