Igår och idag och Astrid

Publicerat » 2011-09-09 14:16:02 Kategori » Allmänt Direktlänk
Gårdagen den 8/9.

När Christoffer kom hem blev det mat och  sen ut på upptäcksfärd. Vi var i mariannelund och kollade in lite saker. Vi var också i lönneberga, bullerbyn och katthult. Alltid härligt med våra underbara tripper, spontant och bra! :)

Idag har telefonen gått varmt, pratat med massa underbar människor. Bland annat, min svärfar, en klasskompis sen op, min mormor. Med flera :)
Svärfar sa att vi skulle komma till Bockara i dag så blev vi bjudna på mat och så sover vi när inatt. Och så blir det! När Christoffer kommer hem blir det lite mat och packa ut i bilen och vidare mot Bockara! Ska även ta med mig ett recept till Mormor på ett par kakor jag brukar göra. Mormor gillar dessa kakor!

Nu blir det Emil i lönneberga. Älskar Astrid Lingren!

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥