"Det blir aldrig som man tänkt sig"

Publicerat » 2012-02-18 11:35:30 Kategori » Allmänt Direktlänk
"Det blir aldrig som man tänkt sig"
Eller?

För mig blir det då aldrig det, eller kanske ibland då. Men inte i dag, hade planerat att jag skulle upp och tvätt i tvättstugan i dag. Tvätttid mellan 7-12. Men nej, så blev det inte. När jag vaknade vart jag verkligen inte bra. Vill inte gå in på vad som va själva grejen. Men men, det var illa. Så Christoffer fick i stället gå ner i tvättstugan och tvätta. Tur att det inte är så svårt att tvätta nu för tiden i alla fall ;)
Själva tvättandet har tagit längre tid än vi trodde, vi har tidstvättmaskiner i tvättstugan. Det betyder att tvättmaskinerna väger de man lägger in och så får man veta hur lång tid det kommer att ta innan de är färdiga. Jag vet inte om det är riktigt så, men ungefär!
Vi ska till Bockara i dag, hälsa på lite folk. Men vi kommer inte dit till den tiden vi trodde på grund av detta.
Så därför blev det inte som vi tänkt oss!

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥