God förmiddag

Publicerat » 2012-02-13 11:29:32 Kategori » Allmänt Direktlänk
Jag började dagen med att säga hejdå till min fina sambo. Som lät mig sova under tiden han gjorde sig i ordning för jobbet. När han åkt tog det inte lång tid efter att Neo vaknade. När han fått nybytt blöja hör vi också att Mikaela vaknat. Mikaela var tydligen jätte hungrig så fick fixa frukost snart i dag. Det blev i alla fall havregrynsgröt med tillbehör :)
Våra barn älskar gröt, vad det än är för gröt :)

När frukosten va nere och alla var påklädda, blev det lite tvmys och så lekte vi lite också.
Nu sitter jag här och Neo pillar mig i håret, mysgossen där! Mikaela leker på sitt rum.

Förresten så är det ny vecka, vilket betyder ny vecka med bebis också. Vecka 32 (31+0) ❤
Hörs senare!

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥