Helt slut!

Publicerat » 2012-02-15 15:55:11 Kategori » Allmänt Direktlänk
Ja, det är vad jag är nu. Jag är verkligen helt slut!
Jag och barnen har storstädat. Neo har väl inte varit till så mycket hjälp, men Mikaela har hjälpt mig i dag. Det brukar hon inte göra. Hon hatar att städa.
Hon är ganska duktig på att plocka undan efter sig annars. Men när det gäller städning med dammsugaren, torka golvet och damma så hatar hon det. Det säger hon själv också så.
Varje gång vi ska städa så kommer det ur hennes mun.

-Nej, kan vi inte ta det någon annan dag.
-Jag vill inte städa.
-Jag hatar att städa, det är tråkigt.

Ja, något sånt kommer det alltid!
Men vi har inte bara storstädat, utan jag har också tvättat och tagit hand om en stor disk som jag aldrig orkade ta i går. Trots allt va det ju alla hjärtans dag i går. Och vi hade en underbar dag. Därför blev de en bloggfri dag i går :)

Uppdaterar er senare :)

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥